Публікації
Збірники наукових праць (2)
1. Shtovba S., Shtovba O. An informetric view on relations between global brands and research activity // CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2608 “Proc. of the Third International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems”. – 2020. – P. 990-1000.
2. Shtovba S., Shtovba O., Petrychko M.V. Detection of Social Network Toxic Comments with Usage of Syntactic Dependencies in the Sentences / Proc. of the Second International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems, CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2353. – 2019. – P. 313-323.
Навчальні посібники (1)
Статті фахові (22)
1. Штовба О.В. Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита // Innovation and Sustainability, 2024, №1. С. 83-92.
2. Штовба О. В. Пріоритетні задачі смартизації шопінгу у традиційному гіпермаркеті за принципами Retail 4.0 [Текст] / О. В. Штовба // Innovation and Sustainbility. – 2023. –№ 2. – С. 8-17.
3. Shtovba S., Petrychko M., Shtovba O. Similarity Metric оf Categorical Distributions for Topic Modeling Problems with Akin Categories // CEUR Workshop Proceedings, Vol. 3392 “Proc. of the Sixth International Workshop on Computer Modeling and Intelligent Systems”. – 2023. P. 76-85.
4. Shtovba S., Shtovba O., Filatova L. The Current State of Brand Management Research: An Overview of Leaders and Trends in Branding Research Over the Past 20 Years // The Bottom Line. – 2020. – Vol. 33, №1. – P. 1-11.
5. Штовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/577/547.
6. Вплив синтаксичних зв`язків у реченнях на якість ідентифікації токсичних коментарів в соціальній мережі [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. В. Яхимович, М. В. Петричко // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/578/548.
7. Штовба О. В. Брендингові дослідження в ХХІ столітті: бібліометричний аналіз [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
8. Штовба С. Д. Аналіз наукометричних індикаторів для оцінювання здобутків вченого [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 115-123.
9. Штовба С. Д. Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний [Текст] / С. Д. Штовба, Е. В. Штовба // Научно-техническая информация. Серия 1 «Организация и методика информационной работы».- 2013. – № 7. – C. 28–31.
10. Штовба С. Д. Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого [Текст] / С. Д. Штовба, Е. В. Штовба // Управление большими системами. - 2013. – Спецвып. 44 : «Наукометрия и экспертиза в управлении наукой». – С. 262-278.
11. Штовба О. В. Обгрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1. – С. 40–44.
12. Штовба С. Д. Нечіткі технології в брендинзі [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці. - 2013. - № 2. - С. 187-202.
13. Штовба С. Д. Ідентифікація взаємозвя`зку корупції та тіньової економіки в європейських країнах в 2003—2012 роках [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 4. - С. 63-68.
14. Штовба О. В. Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів [Текст] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 3, т. 1. – С. 197–201.
15. Штовба С. Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 2. - С. 45-48.
16. Штовба О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 6. - С. 88-90.
17. Штовба С. Д. Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань у задачах ідентифікації [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, О. Д. Панкевич // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2012. - № 4. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/343.
18. Shtovba S. D. Accuracy and compactness criteria for evaluating the quality of fuzzy knowledge bases in identification problems [Electronic resource] / S. D. Shtovba, O. V. Shtovba, O. D. Pankevich // Scientific Works of Vinnytsia National Technical University. – 2012. – № 4. – Access mode: https://works.vntu.edu.ua/index.php/works/article/view/356.
19. Штовба С. Д. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, A. A. Яковенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 2. - С. 134-138.
20. Штовба С. Д. Sh-індекс – нова дробова модифікація індекса Хірша [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2011. - № 3. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/279.
21. Штовба О. В. Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 4. - С. 25-33.
22. Штовба О. В. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару [Текст] / О. В. Штовба, А. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 2. - С. 33-39.
Тези доповідей (9)
1. Штовба О. В., Лапковський Є. А. Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19670.
2. Штовба О.В. УПРАВЛІННЯ ПОКАЗОМ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ЗА АДАПТАЦІЙНОЮ СХЕМОЮ БАГАТОРУКОГО БАНДИТА / Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ–2023). С.2536-2537
3. Козакевич А. О. Ключові аспекти використання product placement в маркетинзі [Електронний ресурс] / А. О. Козакевич, О. В. Штовба // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17605.
4. Штовба О. В. Управління показом рекламних повідомлень за адаптаційною схемою багаторукого бандитаО. В. Штовба // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17493.
5. Штовба О.В., Коваленко А.А. Аналіз диверсифікації асортименту товарних категорій підприємства на основі квартильних коефіцієнтів / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи". ВНТУ, 2021, https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2022/paper/viewFile/14271/12082
6. Литус К. В. Особливості SMM-просування в Instagram [Електронний ресурс] / К. В. Литус, О. В. Штовба // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9086.
7. Штовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717.
8. Штовба О. В. Нечіткі технології в бренд-менеджменті [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2471.
9. Штовба О. В. Маркетинг наукових журналів [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/601.